Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.
 

GYIK

Kérdésem van, hol tehetem fel?

Írj egy e-mailt az ugyfelszolgalat@brands.hu címre, Kollégáink pár órán belül válaszolnak rá!

Ki szeretném cserélni az adott terméket másikra, mit tegyek?

Termékcsere:
1. Rendeld meg amit szeretnél helyette.
2. Írj utána egy e-mailt, küld el a "Megrendelés száma"-t és levonjuk az árát.
3. A nálad levő terméket postai csomagként(utánvét vagy portó nélkül) küld vissza a címünkre:  1115,Budapest, Bartók B.út 152/H) Ha személyesen hoznád be, akkor személyes átvéttel rendeld meg a cserét, értesítünk ha megékezett a cseredarab.

Tudok személyesen vásárolni nálatok? Mikor?

Boltot nem üzemeltetünk, elég sok polc kéne mind a 100.000 termékünkhöz, csak az előre megrendelt termékek átvételére van lehetőség. Ebben az esetben mindig várd meg az értesítőt, hogy jöhetsz-e a termékért! Ha nem teszik a termék nem kell elvinned, ilyen szinten semmit nem kockáztatsz vele! :) Figyelem továbbra sem vagyunk bolt, ha 1-2 darabot lerendelsz szívesen segítünk, de nem 5-10 szemüveget, az ilyen rendeléseket töröljük !

Személyesen vennék át terméket vagy intéznék garanciális problémát, mikor és hol?

1115,Budapest, Bartók B.út 152/H Kelen Irodaház

Hétfő 17-19 Szerda 17-19 Péntek 17-19 Szombat 9-11 ||| Kedden és Csütörtökön zárva!

-----------------------------------------------------------------

8000, Székesfehérvár, Vákörút 50 ,Bemutatóterem, H-P 10-18 , SZ 9-13

Garanciális problémám van mit tehetek?

Minden esetben írj egy e-mailt az ugyfelszolgalat@brands.hu címre, majd küld vissza a terméket 1115,Budapest, Bartók B.út 152/H címre! Intézzük a cserét/szervízt! Ez átlagosan 1-2 hét, feltétlenül írd le mi a probléma a termékkel, mert sokszor nem nyilvánvaló első ránézésre és mellékelj egy számlamásolatot. Természetesen személyesen is behozhatja hozzánk nyitvatartási időben, vagy emailben előre egyeztetett időpontban.

Élnék a 14 napon belüli elállási jogommal , hogy tehetem ezt meg?

Mindig jelezd e-mailben, hogy visszaküldöd a terméket az ugyfelszolgalat@brands.hu címen, külön kézzel aláírt nyilatkozat nem szükséges.

Küld vissza postai csomagként (utánvét vagy portó nélkül) az 1115,Budapest, Bartók B.út 152/H címre és küldj egy bankszámlaszámot E-MAILBEN (ne papír alapon, mert elkeveredhet, elírható). Erre visszautaljuk az összeget az áru visszaérkezését követő 1 héten belül. A bankszámlaszámmal együtt mindenképp írd meg a megrendelésszámot és hogy melyik terméket küldöd vissza. Sajnáljuk, reméljük lesz még sikeresebb üzletünk is! Bármely termékünk árából 10% kedvezményt kapsz, az  "xxx" kuponkód használatával. A tőlünk kapott számla másolatát minden esetben helyezd a visszaküldött áru mellé!

Az elállással érintett termék utánvétellel NEM küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni!

Mikor kapom meg a rendelt terméket, mennyi a szállítási idő?

A rendelésed visszaigazolása után a raktáron lévő termékeket azonnal tudjuk csomagolni és szállításra is kerülnek (ezek mellett a termékek mellett nem látható "várható érkezési idő"). Viszont azoknál a termékeknél, amiből nincsen raktáron, feltüntetjük a "várható érkezés időpontját"! Ebben az esetben ezzel az időponttal tudsz számolni.  :)

glami.hu simplepay_hu