Mobil menü fejléc logó

Menü
0

Segíthetünk?

1. Díjszabásunk:

 

15 000 Ft alatt

15 000 Ft felett

Bankkártyás fizetés esetén 990 Ft ingyenes
Utánvétes fizetés esetén 1 290 Ft ingyenes
 

2. Szállítás

A termékek kiszállításának várható ideje a termékoldalon feltüntetett szállítási idő, azonban mivel egyes termékek nincsenek közvetlenül raktárkészleten, ezért bizonyos esetekben (pl. külföldi beszállítás) a szállítási idő megnövekedhet a feltüntetetthez képest.

Futárszolgálat

Rendelésed futárszolgálattal otthonra, munkahelyre, nyaralóba vagy akár a rokonaidhoz, barátaidhoz, ismerőseidhez is kérheted az ország egész területén.

Mire figyelj?

  • Ha megadtad a mobilszámod a rendelésnél vagy a profilodban, SMS értesítést kapsz a kiszállítás napján arról, hogy rendelésed érkezik. Amennyiben a rendelés során a megjegyzés mezőben engedélyezted, a futár előzetesen értesíthet mobilon rendelésed érkezéséről.
  • A szállítás munkaidőben történik, ezért fontos, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol nap közben Te, illetve a meghatalmazottad elérhető!
  • A futáros kiszállítás utánvétes és bankkártyával történő fizetés esetén is igénybevehető. A bankkártyás fizetés díjmentes.
  • Sikertelen kézbesítés esetén a futár megpróbál elérni mobilszámodon, majd értesítést hagy, és egy másik napon megpróbálkozik újra a kézbesítéssel. Ha a második kézbesítési kísérlet is kudarcot vall, a rendelésed a legközelebbi postahivatalban átvehető lesz még további 5 munkanapon keresztül.
  • Csomagod a https://posta.hu/ugyfélszolgalat/nyomkovetes oldalon követheted nyomon.

Pick Pack Pont átvétel

A Pick Pack Pont 190 településen, több mint 600 ponton biztosít csomag átvételi lehetőséget.

Átvevőhely típusok:

Relay üzletek, Inmedio, Playersroom, PlayMAX, Sportfactory üzletek, MOL, OMV és Avia, Avanti töltőállomások, a COOP Star boltok.
Az alábbi hivatkozáson kiválaszthatod a számodra legkényelmesebb Pick Pack Pontot: http://www.pickpackpont.hu/atveteli-pont

Mire figyelj?

  • Ha megadtad a mobilszámod a rendelésnél, vagy a profilodban, sms értesítést kapsz a rendelés átvételéről.
  • A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §,  (5) pontja módosítása alapján az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás  előtt  be kell mutatnia  a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott  veszi át a csomagot, akkor  két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás szükséges az átvételi pontokon.
  • A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitvatartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek többsége hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00-ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart.
  • Csomagod a www.pickpackpont.hu/csomagkereso oldalon követheted nyomon.

PostaPont átvétel

Csomagautomaták:
A rendelésedet bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted, mert a csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken.

Mire figyelj?

  • A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk,
  • Csomagodat egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából.
  • A küldeményedet 2 munkanapig találod meg az automatában, ezt követően a legközelebbi postahivatalban veheted át a rendelésed további 5 munkanapig.

MOL kút pontok:

A MOL kút átvételi pontokon rendelésedet egyszerűen és gyorsan átveheted. A legtöbb MOL kút a hét minden napján, 0-24 nyitva tart, és még a parkolásért sem kell fizetned!

Mire figyelj?

  • A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk.
  • A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §,  (5) pontjának módosítása alapján az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás  előtt  be kell mutatnia  a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott  veszi át a csomagot, akkor  két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás szükséges az átvételi pontokon.

Posta pontok:

Országosan több, mint 2500 helyen, akár a legtávolabbi településen is átveheted a rendelésedet.

Mire figyelj?

  • A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk.
  • A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §,  (5) pontjának módosítása alapján az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás  előtt  be kell mutatnia  a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott  veszi át a csomagot, akkor  két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás szükséges az átvételi pontokon.

3. Fizetési feltételek

Fizetés

A vásárlás kiegyenlítése utánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja átvételkor fizetendő, közvetlenül az átvételi ponton, vagy a futárnál.
A brands.hu oldalon az alábbi bankkártyákkal tudsz fizetni: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express.

Miért érdemes bankkártyával fizetned a brands.hu oldalon?

Nem kell készpénzről gondoskodnod, amikor érkezik a futár.

4. Rendelések menete

Hogyan tudom rendelésem véglegesíteni?

A kosaradba helyezett termék/ek megvásárlásához kattints a „Kosár” gombra, ahol megjelenik a "Kosár" tartalma illetve a kupon(ok) felhasználására vonatkozó információ. A "Tovább a pénztárhoz" gomb megnyomásával lehetőséged nyílik az adatok megadására, a fizetési és szállítási mód kiválasztására. Választhatsz a korábban elmentett címek között, illetve lehetőséged nyílik új szállítási és számlázási cím megadására is. Lehetőség van egyszerre több cím megadására is (pl. otthoni, munkahelyi), így a további vásárlásoknál már nem kell ismételten beírni az adatokat, elég csak kiválasztani, hogy mely címre kéred a csomagot. A minél gördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, olyan címet és telefonszámot adj meg, ahol munkaidőben is elérhető vagy. A fizetési mód kiválasztása után a „Tovább” gombra kattintva érkezel meg a megrendelés véglegesítéséhez, amit a "Rendelés leadása" gombbal rögzítesz, miután elfogadtad a „Vásárlási feltételeket”.

Hol tudom az adataimat módosítani?

A saját adatok módosítása a „Profilom” menü „Fiókom” menüpont alatt lehetséges. Itt áttekintheted eddigi vásárlásaid, szállítási, illetve számlázási címet adhatsz meg, melyet később módosíthatsz, valamint áttekintheted a kívánságlistádat is.

A megvásárolni kívánt termékem elfogyott. Az akció ideje alatt elérhető lesz újra?

Az akció ideje alatt megvásárolható termékek elérhetősége a készlet erejéig érvényesek. Ha egy adott termék elfogyott az akció ideje alatt, nem tudjuk garantálni az adott termékből az újabb darabszám feltöltését.

Hogyan tudok visszamondani egy feladott rendelést?

Rendelést csupán az ügyfélszolgálatunk tud törölni, így ez esetben kérjük, írj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@brands.hu e-mail címre. Kérjük, hogy az e-mailben mindenképp tüntesd fel a rendelési számod, mert ügyfélszolgálatunk csak ez alapján tudja törölni a rendelésed.

5. Reklamáció és visszatérítés

Van lehetőség termékcserére?

A csomag átvétele után kérjük, ellenőrizd le a tartalmát. Ha a megrendelt termék valamelyike minőségileg nem megfelelő, vagy méretbeli problémád van, akkor lehetőséget biztosítunk, hogy gyorsan és kényelmesen visszaküldhesd részünkre a termék(ek)et.

Milyen termékeket küldhetsz vissza?

Rendelésed során élhetsz a  45/2014 (ll.26.) sz. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. A szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhatsz. Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatérítjük.

Mire figyelj?

  • Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vevő viseli.
  • Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat a Vevő köteles megtéríteni.
  • Csak sértetlen, eredeti állapotban lévő terméket tudunk visszavásárolni,  amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásában. (pl. a megvásárolt ruhát felpróbálás előtt semmiképpen se mosd ki, ne vedd le róla a címké(ke)t, mert ha nem is felel meg, sajnos csak abban az állapotban van módunk visszavenni, amelyben elküldtük). A visszaküldendő termék nem lehet használt, kopott, láthatóan viselt/hordott, az ilyen állapotú termékeket sajnos nem tudjuk visszavenni és visszapostázzuk vásárlónknak.

Hogyan tudok terméket visszaküldeni?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@brands.hu e-mail címen. Írd meg a rendelési azonosítót, és a visszaküldendő termék cikkszámát vagy vonalkódját (mindhárom adatot a számlán találod) és röviden a problémádat (sérült, nem megfelelő méret, stb.).
A termék(ek) visszaküldését csak postai úton illetve futárszolgálat igénybevételével tudjuk elfogadni.
A futár csak a megfelelően becsomagolt termékeket tudja elszállítani az általad megadott helyszínről.

Kérjük, hogy visszaküldés esetén, amennyiben módodban áll, a termék eredeti, sértetlen csomagolását is küldd vissza.
Postai csomagként juttasd el a terméket Ügyfélszolgálatunk címére:
1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. 9-22. ép.
A számla másolatát ne felejtsd el berakni a csomagba, csak így tudjuk feldolgozni a kérésed.

Amennyiben a termék(ek) visszaküldése mellett döntesz, kérjük, töltsd ki az alábbi elállási nyilatkozatot!

6. Kedvezmények, kuponok

Milyen típusú kupont kaphatok a brands.hu webáruháztól?

A brands.hu különböző promóciói és nyereményjátékai során kedvezményre jogosító kuponokat biztosít vásárlói részére, melyek a kuponon megjelölt feltételek alapján, vásárlás során használható fel. Minden kupon az értékének megfelelő kedvezményre jogosít, vagyis ennyivel csökkenthető a vásárlás végösszegének értéke. A brands.hu két különböző típusú kupont bocsájt ki: fix összegű kedvezményre jogosító kupont, valamint százalékos kedvezményt biztosító kupont. A kuponok felhasználási szabályai különbözőek.

Fix összegű kedvezményre jogosító kupon

A kupon felhasználása esetén, a fizetendő összeg a kupon névértékével megfelelően csökken. A kupon a kibocsátása során meghatározott feltételekkel vehető igénybe (meghatározott vásárlási értékhatár fölött, bizonyos termékkörre vonatkozóan)

Százalékos kedvezményt biztosító kupon

A kupon felhasználása esetén, a fizetendő összeg a kuponon meghatározott százalékos kedvezmény értékével megfelelően csökken. A kupon a kibocsátása során meghatározott feltételekkel vehető igénybe (meghatározott vásárlási értékhatár fölött, bizonyos termékkörre vonatkozóan)

Hogyan tudom a kuponjaimat beváltani?

Kuponjaidat a vásárlásod végén, a fizetés előtt tudod érvényesíteni. Ehhez kérjük, írd be a kedvezményre jogosító kuponkódot a „Kosár” menüpontban található „Kupon beváltása” mezőbe. Ekkor a fizetendő összeg a kupon névértékével megfelelően csökken.

7. Eladóknak

Hogyan kerülhetnek fel a brands.hu webáruházba a termékeim?

Amennyiben szeretnéd, hogy termékeid megjelenjenek az oldalon, jelentkezz nálunk!

8. Ügyfélszolgálat

Rendeléseddel kapcsolatban szeretnél bővebb információt kapni? Ügyfélszolgálatunk készségesen segít kérdéseid megválaszolásában, legyen szó kínálatunkról vagy fizetéssel és szállítással kapcsolatos részletekről.

Keresd bátran ügyfélszolgálatunkat Facebook Messengeren, munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között, vagy e-mailben éjjel-nappal.

Facebook üzenet: https://m.me/kiss.aniko7789
E-mail: ugyfelszolgalat@brands.hu

320x1000


Megnézem